[اینفوگرافیک] هفت گام برای ساخت یک برند در اینستاگرام

[اینفوگرافیک] هفت گام برای ساخت یک برند در اینستاگرام

تا به حال از صفحات مجازی اینستاگرام خرید کرده‌اید یا به راه‌اندازی برند در اینستاگرام فکر کرده‌اید؟

این روزها کسب و کار و حراج راه خود را عوض کرده است. دیگر نیازی نیست برای این که محصولات ساخته‌ی دست خودتان را بفروشید با مغازه‌دارها سروکله بزنید و یا این‌که دنبال اجاره و خرید یک مغازه دودهنه بر خیابان بگردید. بسیاری از تولیدکنندگان، واردکنندگان و هنرمندان صنایع دستی محصولاتشان را از روش سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی می فروشند. این نوع حراج نسبت به فروشگاه‌ها حتی مزایای بیشتری هم دارد. به جز این‌که اجاره‌ی مکان حراج از هزینه‌های شما کم می‌شود، می‌توانید بسیاری از محصولات را به صورت الگو تولید کنید و در صورتی که درخواست مناسبی داشتید تعداد بیشتری تولید یا خریداری کنید. علاوه بر این افراد بیشتری از همه‌جای کشور می‌توانند محصولات شما را ببینند. کافی است تبلیغات و برنامه‌ریزی مناسبی برای صفحه مجازی حراج خود داشته باشید.

لازم به یادآوری نیست که اینستاگرام در حال حاضر محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است و به خاطر تصویری بودن محیطش فضای خوبی برای حراج در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال خیلی از کسانی که کار حراج محصولاتشان را از اینستاگرام شروع می‌کنند نتیجه مطلوبی نمی‌گیرند.

فروش اینترنتی ترفندهای خودش را دارد و همین طور که شما از هر فروشگاهی خرید نمی‌کنید، هر صفحه مجازی حراج هم شما را جذب نمی‌کند.
برای این‌که یک برند قابل اعتماد و محبوب در اینستاگرام داشته باشید باید چند اصل کلی را رعایت کنید. پیش از همه چیز به یاد داشته باشید، تصاویر حرف اول را می‌زنند. جذابیت یک صفحه حراج به عکس‌ها و تصاویر آن است. مسئله دوم به نحوه جستجو در ایستاگرام مربوط است. برای دیده‌ شدن باید در صفحات جستجو پیروز باشید. هشتگ‌ها مثل کلیدواژه‌ها هستند و گزینش آن‌ها برای این‌که مخاطب خریدتان را درست جذب کنید، اعتبار دارد. زمان بندی پست‌ها و فعالیت مرتب هم در جذب مخاطبان بیشتر پر اعتبار است. در این اینفوگرافیک هفت گام اصلی برای ساخت یک برند در اینستاگرام را به اختصار توضیح داده‌ایم. اگر به دنبال راه اندازی یک صفحه حراج مجازی و برند خود در اینستاگرام هستید این مطلب را از دست ندهید.

 

هفت گام برای ساخت یک برند در اینستاگرام
راهنمای لغات
...

  • درباره نویسنده :
    • Avatar
    • مهدی قزوینی

      مدیر ویوپرس، یادگیری مداوم و خلاقیت رو دو رکن اصلی برای موفقیت میدونم. در حوضه های مختلف اما مرتبط فعالیت کردم و امیدوارم مطالب ارایه شده در وبلاگ ویوپرس برای شما مفید بوده باشه.

شرایط ارسال دیدگاه برای کاربران غیرعضو سایت