۵ مطلب برگزیده ویوپرس در سال ۹۵ از دید مخاطبان

۵ مطلب برگزیده ویوپرس در سال ۹۵ از دید مخاطبان

از روی اینکه مهم‌ترین بخش یک رسانه را مخاطبان آن اجرا می‌کنند نیز در این مطلب که آخرین نوشته‌ای است که در سال ۹۵ در وبلاگ ویوپرس منتشر می‌شود، سراغ معرفی ۵ مطلبی می‌رویم که بیشتر مورد توجه مخاطبان ما قرار گرفته‌اند:

مطلب شماره ۱: چند اشتباه فاحش در تاریخ بازاریابی

در این مطلب که توسط یکی از نویسندگان مهمان ما نوشته شده است، به اشتباهاتی در بازاریابی اشاره شده که توسط افراد یا برندهای بزرگ صورت گرفته‌اند و آنقدر جذاب هستند که ارزش مطالعه و ۵ دقیقه وقت گذاشتن را داشته باشند.

مطلب شماره ۲: بررسی بهترین کمپین‌های تبلیغاتی هالووین ۲۰۱۶

هالووین یکی از مهم‌ترین رویدادهایی جهانی است که شانس مناسبی برای تبلیغات به گزارش می‌آید و خیلی از برندها هستند که از این موقعیت استفاده می‌کنند تا کمپین‌های خلاقانه خود را اجرا کنند و به همین علت هم ما سراغ بررسی چندین کمپین کامیاب هالووینی رفتیم که خیلی مورد توجه مخاطبان ما قرار گرفته‌اند.

مطلب شماره ۳: کمپین تبلیغاتی به چه معناست؟

خیلی از افراد هستند که نمی‌دانند کمپین تبلیغاتی به چه معناست و مشخصا پیشبینی می‌شد که این مطلب بتواند به یکی از پرمخاطب‌ترین مطالب ویوپرس دگرگونی شود؛ زیرا محتوای آموزشی مفیدی در آن آورده شده است.

مطلب شماره ۴: بازاریابی به شیوه چریکی (Guerrilla Marketing)

این شیوه تبلیغات محیطی که توام با خلاقیت است، از موراردی به گزارش می‌آید که خیلی مورد توجه مخاطبان ما قرار گرفته و در این مطلب قصد شده تا یک راهنمای جامع در مورد این شیوه بازاریابی مشهور ارائه دهیم.

مطلب شماره ۵: ebay در هر محلی که شما می‌خواهید

این مطلب، در مورد یکی از کمپین‌های کامیاب شرکت ebay است که در به صورت محیطی اجرا شده و بازخورد خوبی هم برای این شرکت داشته است و توانسته ۱۵٪ روی حراج وقت این کسب‌وکار نیز تاثیر بگذارد. با اینکه این کمپین کمی هم قدیمی است، ولی حتما نقد و بررسی آن ارزش مطالعه دارد.


امیدواریم که پیشاپیش سال انبوه خوبی را داشته باشید و در سال آینده بتوانیم بیشتر نظر شما را به خود جلب کنیم. حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم در سال آینده نیز مطالب مفید‌تری در ویوپرس به اشتراک بگذاریم.

راهنمای لغات
...

  • درباره نویسنده :
    • Avatar
    • مهدی قزوینی

      مدیر ویوپرس، یادگیری مداوم و خلاقیت رو دو رکن اصلی برای موفقیت میدونم. در حوضه های مختلف اما مرتبط فعالیت کردم و امیدوارم مطالب ارایه شده در وبلاگ ویوپرس برای شما مفید بوده باشه.

شرایط ارسال دیدگاه برای کاربران غیرعضو سایت