انواع محتوای موجود در وب: محتوای آموزشی و راهنما

انواع محتوای موجود در وب: محتوای آموزشی و راهنما

اکنون در آخرین قسمت از سری مقالات انواع محتوای موجود در وب قصد داریم به بررسی محتوای پژوهشی و داده های سودمند بپردازیم و ایده ای جدید برای تولید محتوا در حوزه آنلاین و دیجیتال را برای شما بازگو کنیم. با ویوپرس همراه باشید.

محتوای پژوهشی و داده های مفید

امروزه، اکثریت قریب به اتفاق ما در کسب و کارهایی کار می کنیم که داده ها حرف اول را در آن زده و اعداد و متریک های گوناگون، پارامترهای با ارزشی به گزارش می آیند. بنابراین به اشتراک گذاری دستاوردهای محتوای پژوهشی و داده های سودمند با دیگران، راهی قدرتمند برای رشد ترافیک، ایجاد اعتماد و ساخت یک هویت گرانبها برای شما و کسب و کارتان است. هنگامی که شما کارهای پژوهشی انجام می دهید که بالطبع کار انبوه دشواری نیز هست، این موضوع نزد مخاطبین شما گرانبها بوده و در نتیجه اشتراک گذاری آن ها نیز رشد می یابد.

چگونه از محتوای پژوهشی و داده های سودمند بهره مند شویم

واضح است که شما باید دست به تحقیق و پژوهش بزنید. در ابتدا به یک موضوع خوب فکر کرده و آن را به نام منظور تحقیقاتی خود تعیین کنید. پس از آن باید زمان بگذارید، کوشش کنید و درباره موضوع مورد نظر خود، داده های ارزشمندی را جمع آوری نمایید.

محتوای پژوهشی و داده های سودمند خود را به گونه ای برای مخاطبانتان به نمایش بگذارید که حس تعامل آن ها را بر انگیزاند. اعداد، درصدها و سایر اطلاعات و جزئیات مفید، به خوبی می تواند توجه کاربران را به خود جلب کرده و آن ها را برای تعامل و اشتراک گذاری بیشتر تشویق کند.

مواردی که باید در نظر گرفت

مطالعات پژوهشی حرفه ای می تواند انبوه هزینه بر باشد.
در ابتدا مطالعات خود را به صورت یک گزارش تهیه کرده و سپس آن را به محتوای پژوهشی سودمند دگرگونی نمایید.
تحقیقات خود را به صورت یک اینفوگرافیک برای مخاطبانتان عرضه کنید. این کار می تواند بیش از پیش، نرخ اشتراک گذاری و تعامل کاربران تان را رشد دهد.

راهنمای لغات
...

  • درباره نویسنده :
    • Avatar
    • مهدی قزوینی

      مدیر ویوپرس، یادگیری مداوم و خلاقیت رو دو رکن اصلی برای موفقیت میدونم. در حوضه های مختلف اما مرتبط فعالیت کردم و امیدوارم مطالب ارایه شده در وبلاگ ویوپرس برای شما مفید بوده باشه.

شرایط ارسال دیدگاه برای کاربران غیرعضو سایت